Doradztwo ecommerce

Większość firm upada w ciągu dwóch lat od ich założenia. W e-commerce nie wszystko jest proste, a wielu sprzedawców dość szybko musi zmierzyć się z ponurą rzeczywistością. Z czego to wynika? To nie szczęście – to ciężka praca i wiedza, które pozwalają stworzyć funkcjonalny sklep lubiany przez klientów. Tylko z pozoru rozpoczęcie handlu w sieci jest łatwe. Do tego, by robić to profesjonalnie potrzeba wielu osób, wyspecjalizowanych w różnych dziedzinach. Co więcej, wykorzystanie ich potencjału bez właściwego „know how” sprawia, że budżet bardzo szybko się przepala. Wielu właścicieli sklepów zastanawia się, dlaczego nie osiągają wyników, a clue do sukcesu tkwi w szczegółach. Często z pozoru drobne i nic nie znaczące oszczędności i zaniedbania trwale psują wizerunek marki.

Dlaczego warto skorzystać z doradztwa e-commerce?

Z prowadzeniem sklepu internetowego jest trochę jak z pływaniem. Amator wrzucony na głęboką wodę od razu wpadnie w kłopoty. Dlatego trzeba zacząć od początku. Można próbować samemu metodą prób i błędów – zajmuje to jednak sporo czasu i nie daje gwarancji tego, że będziesz w tym perfekcyjny. Można również nauczyć się pływać, a potem rozwijać pod okiem dobrego trenera, tak by nauczyć się nie tylko pływać w dobrym stylu, ale i konkurować z innymi, a nawet osiągać lepsze rezultaty. Ja z moimi klientami dzielę się wiedzą i dowiedzeniem, które zdobyłem przy tworzeniu dziesiątek sklepów. Wiele z nich z nowych brandów stało się rozpoznawalnymi markami, które stały się poważnymi graczami na rynku.

W czym mogę Ci pomóc?

Stworzenie sklepu internetowego – Nie wiesz, od czego zacząć? Porozmawiajmy i wyznaczmy plan działania. Rozpoczęcie sprzedaży w sieci jest trudne. O wiele łatwiej jednak zrobić to, gdy wiesz, od czego zacząć. Podzielę się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem, doradzę nie tylko w zakresie prowadzenia strony sklepu, czy mediów społecznościowych, ale również podpowiem w zakresie kolekcji, dostaw, stanów magazynowych czy współpracy z influencerami.

E-commerce marketing – Nie ma zysków bez inwestycji. Jednak nie każda złotówka włożona w reklamę przynosi korzyści. W przypadku reklamy w e-commerce łatwo przepalić budżet. Dlatego należy prowadzić promocję z głową, w oparciu o starannie opracowaną strategię. Skontaktuj się ze mną, a wspólnie określimy najlepszą grupę odbiorców dla Twoich reklam, nadamy im atrakcyjną formę (graficzną, tekstową, marketingową) i sprawimy, by wydane pieniądze zostały przekute w realne zyski.

Budowa rozpoznawalnej marki – Chcesz stworzyć rozpoznawalny brand? Wybierz odpowiednią nazwę oraz kolory firmowe. Pamiętaj o tym, by marka była nie tylko atrakcyjna dla odbiorców, ale również na tyle elastyczna, by można było ją łatwo promować w sieci. Jak to zrobić? Z pewnością mam kilka pomysłów na miarę Twojej firmy.

Analiza dotychczasowych działań i wyznaczenie kierunków rozwoju – Podnieś konwersję i wprowadź swój sklep na nowy poziom. Jesteś ciekawy, co decyduje o tym, że stoi w miejscu? Wskażę Ci elementy, których poprawa popchnie Twój biznes do przodu.

Reagowanie w sytuacjach kryzysowych – Zastanawiasz się, czy załamanie sprzedaży ma charakter sezonowy, czy to już poważny kryzys? Skorzystaj z doradztwa kryzysowego. Dzięki ogromnemu doświadczeniu będę mógł spojrzeć na Twój biznes z dystansem i wskazać elementy, o które trzeba zadbać.

 


Co mówią moi Klienci?

Kompleksowa obsługa sklepu internetowego na najwyższym poziomie to właśnie Medializer. Usługi wykonywane terminowo i rzetelnie. Polecamy jako solidnego partnera do współpracy. sklep internetowy | ecommerce marketing.

Aleksandra i Wojciech Czyżewicz
www.candytm.pl