Ecommerce

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

Zastanawiasz się, czy potrzebujesz usług copywritera? Nie wiesz, czy warto zainwestować firmowe fundusze w działania, których nie sposób bezpośrednio przeliczyć na zyski? Uważasz, że możesz zaoszczędzić i samodzielnie napisać teksty dla swojego e-biznesu? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj ten artykuł – dowiesz się, dlaczego copywriting to coś, na czym lepiej nie...
Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

Według Spiegel Research Center niemal 95% klientów sprawdza recenzje produktów przed dokonaniem zakupów. Mało tego – opinie potrafią zwiększyć konwersję nawet o 270%. Ufamy internetowym recenzjom w tym samym stopniu, co poleceniom od najbliższych nam osób. Dlatego marketing rekomendacyjny jest tak istotny – opinie klientów mają olbrzymi wpływ na sprzedaż....
Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz skłonić odbiorców do wykonania pożądanych czynności? Jak sprawić, by większa liczba osób finalizowała transakcje? Do zrealizowania tego celu niezbędne okaże się tzw. Call to Action, czyli wezwanie do działania. Jest to krótki komunikat (czasami zawierający tylko jedno słowo), który nakłania...
Pozycjonowanie od podstaw. Zadbaj o SEO już w czasie budowy sklepu

Pozycjonowanie od podstaw. Zadbaj o SEO już w czasie budowy sklepu

Budowa sklepu internetowego musi przebiegać według określonego schematu. Jeśli na pewnym etapie nie dopełnimy określonych czynności, później będzie trudno do nich wrócić. Czasem może okazać się, że będzie to niemożliwe. Tak samo jak z budową domu – instalację elektryczną należy zaplanować i położyć przed pracami wykończeniowymi. O czym pamiętać tworząc...
7 narzędzi, z którymi rozwiniesz e-sklep

7 narzędzi, z którymi rozwiniesz e-sklep

Na skuteczne działanie sklepu internetowego składa się wiele elementów. Zadbanie o każdy z nich pozwala osiągnąć optymalne efekty. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi Twoja praca będzie skuteczniejsza, a do tego zajmie mniej czasu. Podpowiadam nie tylko na jakie istotne aspekty w rozwoju sklepu zwrócić uwagę, ale również radzę, w jaki sposób...
Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce

Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce

Zaczynasz przygodę z e-commerce? A może stawiasz pierwsze kroki we współpracy z agencją marketingową? Jeśli jesteś poczatkujący w branży, z pewnością czujesz się nieco zagubiony. Seria Ecomersy Basic od ecomersy.pl to cykl artykułów, które w prostych słowach mówią o tym, na czym polega sprzedaż w sieci. Co więcej, przybliżają one...
Trzy modele prowadzenia sklepu internetowego. Który wybrać?

Trzy modele prowadzenia sklepu internetowego. Który wybrać?

Zaczynasz snuć plany o własnym sklepie internetowym? Jeśli tak, to jedną z podstawowych rzeczy, które będziesz musiał ustalić przed startem, jest model, w którym będzie działała Twoja firma. Do wyboru masz trzy opcje: klasyczny sklep, dropshipping albo fulfillment. Wiele osób, których chcą założyć sklep internetowy, od początku wyobraża sobie firmę...
Prowadzisz sklep internetowy? Tych błędów możesz łatwo uniknąć!

Prowadzisz sklep internetowy? Tych błędów możesz łatwo uniknąć!

Otwarcie sklepu internetowego to pierwszy krok do tego, by… poważnie zadbać o swój biznes. Samo rozpoczęcie sprzedaży to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Przed Tobą pracowite miesiące, a o sukcesie czy porażce mogą zadecydować detale. Zobacz, jakich błędów możesz jeszcze uniknąć. Ten tekst adresowany jest nie tylko do osób, które...
Replatforming krok po kroku. To proste

Replatforming krok po kroku. To proste

Coraz częściej odbieram telefony z pytaniami o przeniesienie sklepu z jednej platformy na drugą. Replatforming budzi wiele obaw i wątpliwości. W swojej praktyce stawiam na sprawdzone procedury, które pozwalają przenieść sklep w kilka dni, bez wstrzymywania ruchu na stronie czy spadków sprzedaży. Jak to możliwe? Dlaczego warto rozważyć replatforming? Sklepy...
Ile kosztuje uruchomienie i rozbudowa e-sklepu? Sprawdź jak oszacować koszty!

Ile kosztuje uruchomienie i rozbudowa e-sklepu? Sprawdź jak oszacować koszty!

„Ile będzie kosztował sklep?” – To pytanie, które najczęściej zadają klienci rozpoczynający przygodę z e-commerce. Choć z pozoru odpowiedź na nie jest prosta i powinna być zależna od sztywno ustalonego cennika, w praktyce sprawia wiele problemów. Wszystko dlatego, że na całkowity budżet sklepu internetowego składa się nie tylko uruchomienie witryny,...
User Experience w sklepie internetowym

User Experience w sklepie internetowym

User Experience to temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów internetowych. Jedni nie rozumieją idei wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta. Inni natomiast nie wiedzą, jak się do tego zabrać. Badania i testy wykazują jednak jednoznacznie, że UX wpływa na sprzedaż. Powiem więcej, odczucia użytkowników powinny wysunąć się na pierwszy plan.  Co ciekawe,...
Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer

Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer

Prowadzenie butiku internetowego wymaga solidnych podstaw. Wysoka sprzedaż jest wynikiem wielu składowych, z których bardzo istotnym jest strategia sprzedaży. Marki, które tworzę lub współtworzę połączyły siły. Efektem tej współpracy jest przewodnik po harmonogramie sprzedaży na cały rozpoczynający się rok, który został opracowany specjalnie z myślą o branży fashion. Wiedza jest...
Własny sklep internetowy: pierwsze kroki. Poradnik, który musisz przeczytać!

Własny sklep internetowy: pierwsze kroki. Poradnik, który musisz przeczytać!

Od czego zacząć przygodę ze sprzedażą w sieci? To pytanie, na które odpowiadam bardzo często. Dlatego postanowiłem stworzyć poradnik, w którym znajdziesz garść praktycznych porad. Przede wszystkim trzeba zdać sobie sprawę z tego, że sprzedaż w butiku stacjonarnym i e-sklepie rządzą się zupełnie innymi prawami. Chcesz je poznać? Zacznijmy od...
Jak zwiększać zyski i skalować własny sklep internetowy

Jak zwiększać zyski i skalować własny sklep internetowy

Wyniki sprzedaży rosną. Klienci coraz chętniej odwiedzają butik, a przychody szybują w górę. Idealna sytuacja? Często taki scenariusz to wstęp do nadchodzących problemów. Sklep, który rozwija się bardzo szybko jest dużym wyzwaniem. Trzeba być bardzo elastycznym i podejmować przemyślane decyzje, tak by dostosować się do dynamicznie zmieniających się warunków.  Naturalną...
Facebook Ads w butikach odzieżowych. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?

Facebook Ads w butikach odzieżowych. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?

Ruch w mediach społecznościowych jest bardzo duży. To miejsce, w którym warto zawalczyć o klientów. Choć konkurencja na rynku jest bardzo dużo i coraz to nowe sklepy przenoszą sprzedaż do sieci, odpowiednio zoptymalizowana reklama przynosi świetne efekty. Skuteczna reklama Facebook Ads wymaga przeznaczenia na nią stosownego budżetu. Jednak pieniądze to...
Doradztwo e-commerce Gabriel Besta – dlaczego warto?

Doradztwo e-commerce Gabriel Besta – dlaczego warto?

Rozpoczynasz przygodę ze sprzedażą w sieci? Chcesz przenieść butik stacjonarny do Internetu? A może pragniesz podnieść wyniki sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością przyda Ci się pomoc profesjonalnego e-commerce managera. Nazywam się Gabriel Besta i od kilkunastu lat specjalizuję się w tworzeniu i promowaniu butików internetowych. Wraz z moim zespołem...