Doradztwo e-commerce Gabriel Besta – dlaczego warto?

12/01/2022

Rozpoczynasz przygodę ze sprzedażą w sieci? Chcesz przenieść butik stacjonarny do Internetu? A może pragniesz podnieść wyniki sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością przyda Ci się pomoc profesjonalnego e-commerce managera. Nazywam się Gabriel Besta i od kilkunastu lat specjalizuję się w tworzeniu i promowaniu butików internetowych. Wraz z moim zespołem wypromowałem kilkadziesiąt marek. Na swoim koncie mam ponad 150 zrealizowanych projektów, zarówno sklepów internetowych, jak i stron www. Specjalizuję się również w marketingu internetowym. Moim klientom służę doradztwem biznesowym. Codziennie odbieram telefony z pytaniem o to, co zrobić, by sklep rozwinął skrzydła.

Kupujesz ubrania damskie w Internecie? Jeśli tak, to z pewnością natknąłeś się na marki, nad których powstaniem i rozwojem miałem przyjemność współpracować. W gronie moich klientów znajdują się m.in. Candy TM, Eshopper, Wyspa Mody, Lemoniade, Latika czy Maloma. Pełną listę firm z mojego portfolio, możesz przejrzeć na medializer.pl – stronie agencji marketingowej oraz e-commerce, którą założyłem i nią kieruję. Od lat współpracuję też z operatorami płatności, firmami kurierskimi oraz kancelarią prawną, dzięki czemu moje doradztwo może być jeszcze bardziej kompleksowe. Ponadto czuwam nad rozwojem kilku innych projektów z zakresie marketingu internetowego: agencji treści – King Content oraz portalu modowego Joyful. Przez kilkanaście lat pracy w branży zdobyłem „know how” niezbędne do tego, by skutecznie sprzedawać w sieci. Teraz mogę dzielić się nim z innymi.

Pracuję #bezbiura – zdalne konsultacje e-commerce

Zespół, z którym współpracuję, tworzy kilkunastu specjalistów z różnych dziedzin. Wspólnie pracujemy od lat i bardzo dobrze się rozumiemy. Nie mamy jednak biura. Wszyscy działamy zdalnie. Przez cały okres współpracy na żywo widzieliśmy się tylko z jedną osobą, ponieważ spotkanie było niezbędne do tego, by podpisać dokumenty. Taki tryb pracy mi odpowiada i właśnie do niego zachęcam moich klientów. Dzięki pracy #bezbiura i wykorzystaniu odpowiednich narzędzi jesteśmy bardziej efektywni i lepiej realizujemy zadania. Doradztwo e-commerce również prowadzę bez biura. Z klientami kontaktuję się telefonicznie lub na zoomie, dzięki czemu mogę służyć radą osobom z każdego miejsca na świecie, w którym jest dostęp do Internetu.

Po co korzystać z doradztwa e-commerce, czyli w czym mogę Ci pomóc?

Na e-commerce znam się kompleksowo. Oznacza to, że towarzyszę markom na wszystkich etapach rozwoju. Jestem tą osobą, do której warto zwrócić się przed rozpoczęciem sprzedaży w sieci. Pomogę zmienić pomysł w realny sklep przynoszący wyniki sprzedaży. Doradzę w zakresie towaru, eksponowania produktów w e-sklepie, układu treści, layoutu, namingu i projektowaniu graficznym. Moje usługi z pewnością przydadzą się też tym, którzy od dłuższego czasu prowadzą sklep, jednak chcieliby wprowadzić sprzedaż na nowy poziom. To bardzo trudne zadanie, jednak często wystarczy kilka dobrze wycelowanych działań marketingowych, by odnieść sukces. Z doradztwa e-commerce często korzystają też firmy w prawdziwym kryzysie lub te, które nie radzą siebie ze zbyt wysokimi przychodami. Sklep, który rozwija się bardzo szybko stawia przed swoimi właścicielami sporo wyzwań, m.in. to jak zoptymalizować wydatki na reklamę, czy poradzić sobie z szerokim gronem odbiorców. Właśnie w takich sytuacjach potrafię wskazać dobre rozwiązania.

Marki, które tworzę

Przygodę z marketingiem internetowym rozpocząłem od własnej agencji – GaboStudio. W krótkim czasie przerodziła się ona w Medializer, który pierwotnie specjalizował się w tworzeniu stron internetowych oraz promocji marek w sieci. Dość szybko agencja stała się również agencją e-commerce, a mój zespół wzbogacił się o specjalistów, wspólnie z którymi stworzyliśmy intuicyjne oprogramowanie CMS, pozwalające na zarządzanie sklepami internetowymi. Było na tyle interesujące, że grono naszych klientów w szybko poszerzyło się o kilkadziesiąt butików. Ich liczba zwiększa się do dziś, a do e-commerce Medializer przechodzą coraz to nowe marki i to nie tylko te, które dopiero się rodzą, ale również wiele firm opuszczających konkurencję i szukających lepszych rozwiązań. 

Sklepy internatowe stały się ważnym elementem mojej działalności. Dlatego od kilku lat tworzę i rozwijam Joyful. To portal internetowy, który promuje odzież z polskich butików. Dzięki niemu klientki mogą oglądać tysiące modeli w jednym miejscu, a następnie zamawiać je ze strony konkretnego butiku. Wsparciem dla portalu są wartościowe artykuły z branży fashion oraz liczne promocje i rabaty, przyciągające klientki. W ostatnich miesiącach Joyful rozwija się bardzo dynamicznie, a do grona firm współpracujących stale dołączają nowe marki i projektanci. Portal jest nie tylko wsparciem dla klientów Medializer, ale przede wszystkim wartościowym miejscem dla wszystkich renomowanych polskich sklepów, które szukają narzędzi do skutecznej promocji w sieci.

Najmłodszym z projektów, które tworzę jest King Content, który wzrasta pod skrzydłami Medializera i jest rozwijany we współpracy z copywriterami z naszego zespołu. Jest to agencja całkowicie skupiona na treściach marketingowych, zarówno tych na strony www i do social mediów, jak i tych zoptymalizowanych pod SEO. Oferta agencji jest bardzo szeroka, jej usługi kierujemy nie tylko do właścicieli sklepów internetowych, ale również firm z innych branż, którym zależy na skutecznych treściach.

Chcesz dowiedzieć się więcej o moich kompetencjach? Najlepiej o nich świadczą projekty, które realizuję. Zajrzyj do Medializer do działu aktualności. Zachęcam też do przejrzenia rekomendacji, które pozostawili klienci korzystający z usług mojej agencji e-commerce. Zapraszam do współpracy!

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Gorący sezon w e-commerce. Jak przygotować się na zwiększony ruch w sklepie internetowym?

Gorący sezon w e-commerce. Jak przygotować się na zwiększony ruch w sklepie internetowym?

27/11/2024
Obecny okres to najbardziej intensywny czas w e-commerce – jesień, Black Friday, Cyber Monday i gorączka zakupów przedświątecznych przyciągają miliony klientów do różnych sklepów internetowych, co oznacza, że ruch na stronach gwałtownie rośnie, a konkurencja staje się jeszcze bardziej zacięta. Czy da się na to odpowiednio przygotować? Oczywiście, że tak...
Porzucone koszyki w sklepie internetowy - co zrobić, by odzyskać klienta?

Porzucone koszyki w sklepie internetowy - co zrobić, by odzyskać klienta?

13/11/2024
Rezygnacja z zakupów na „ostatniej prostej”, czyli tuż przed finalizacją transakcji, to jedno z największych wyzwań, z jakimi mierzą się sklepy internetowe. Skala tego zjawiska jest ogromna – zgodnie z badaniami Baymard Institute jego średnia wynosi prawie 70%. Klienci przeglądają ofertę, dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie rezygnują z zakupów....
Nie czekaj do ostatniej chwili! Jak już teraz przygotować swój sklep na Black Friday?

Nie czekaj do ostatniej chwili! Jak już teraz przygotować swój sklep na Black Friday?

23/10/2024
Black Friday, czyli prawdziwe święto zakupów, zbliża się wielkimi krokami. Zanim się obejrzysz, do Czarnego Piątku pozostanie bardzo mało czasu – upewnij się, że Twój sklep internetowy będzie już wtedy gotowy na najważniejsze wydarzenie w handlu! Sukces podczas Black Friday nie przychodzi sam: jest wynikiem starannie zaplanowanej strategii (o czym...