Marketingowe
Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?
Według Spiegel Research Center niemal 95% klientów sprawdza recenzje produktów przed dokonaniem zakupów. Mało tego – opinie potrafią zwiększyć konwersję nawet o 270%. Ufamy internetowym recenzjom w tym samym stopniu, co poleceniom od najbliższych nam osób. Dlatego marketing rekomendacyjny jest tak istotny – opinie klientów mają olbrzymi wpływ na sprzedaż....
Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz skłonić odbiorców do wykonania pożądanych czynności? Jak sprawić, by większa liczba osób finalizowała transakcje? Do zrealizowania tego celu niezbędne okaże się tzw. Call to Action, czyli wezwanie do działania. Jest to krótki komunikat (czasami zawierający tylko jedno słowo), który nakłania...
7 narzędzi, z którymi rozwiniesz e-sklep
Na skuteczne działanie sklepu internetowego składa się wiele elementów. Zadbanie o każdy z nich pozwala osiągnąć optymalne efekty. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi Twoja praca będzie skuteczniejsza, a do tego zajmie mniej czasu. Podpowiadam nie tylko na jakie istotne aspekty w rozwoju sklepu zwrócić uwagę, ale również radzę, w jaki sposób...
Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce
Zaczynasz przygodę z e-commerce? A może stawiasz pierwsze kroki we współpracy z agencją marketingową? Jeśli jesteś poczatkujący w branży, z pewnością czujesz się nieco zagubiony. Seria Ecomersy Basic od ecomersy.pl to cykl artykułów, które w prostych słowach mówią o tym, na czym polega sprzedaż w sieci. Co więcej, przybliżają one...
Trzy modele prowadzenia sklepu internetowego. Który wybrać?
Zaczynasz snuć plany o własnym sklepie internetowym? Jeśli tak, to jedną z podstawowych rzeczy, które będziesz musiał ustalić przed startem, jest model, w którym będzie działała Twoja firma. Do wyboru masz trzy opcje: klasyczny sklep, dropshipping albo fulfillment. Wiele osób, których chcą założyć sklep internetowy, od początku wyobraża sobie firmę...
Sprawdź jak dobra komunikacja wpływa na konwersję i sprzedawaj więcej!
Konkurencja w e-commerce stale rośnie. Oprócz firm, które już mają renomę na rynku wciąż debiutują nowi gracze. Nie wszystkie firmy są w stanie się utrzymać. Inne natomiast nie mogą wyjść poza pułap niskich zysków. Są też takie, które osiągają spektakularny sukces. Co je różni? Jednym z elementów wpływających na sukces...
Prowadzisz sklep internetowy? Tych błędów możesz łatwo uniknąć!
Otwarcie sklepu internetowego to pierwszy krok do tego, by… poważnie zadbać o swój biznes. Samo rozpoczęcie sprzedaży to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Przed Tobą pracowite miesiące, a o sukcesie czy porażce mogą zadecydować detale. Zobacz, jakich błędów możesz jeszcze uniknąć. Ten tekst adresowany jest nie tylko do osób, które...
Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer
Prowadzenie butiku internetowego wymaga solidnych podstaw. Wysoka sprzedaż jest wynikiem wielu składowych, z których bardzo istotnym jest strategia sprzedaży. Marki, które tworzę lub współtworzę połączyły siły. Efektem tej współpracy jest przewodnik po harmonogramie sprzedaży na cały rozpoczynający się rok, który został opracowany specjalnie z myślą o branży fashion. Wiedza jest...
Własny sklep internetowy: pierwsze kroki. Poradnik, który musisz przeczytać!
Od czego zacząć przygodę ze sprzedażą w sieci? To pytanie, na które odpowiadam bardzo często. Dlatego postanowiłem stworzyć poradnik, w którym znajdziesz garść praktycznych porad. Przede wszystkim trzeba zdać sobie sprawę z tego, że sprzedaż w butiku stacjonarnym i e-sklepie rządzą się zupełnie innymi prawami. Chcesz je poznać? Zacznijmy od...
Jak zwiększać zyski i skalować własny sklep internetowy
Wyniki sprzedaży rosną. Klienci coraz chętniej odwiedzają butik, a przychody szybują w górę. Idealna sytuacja? Często taki scenariusz to wstęp do nadchodzących problemów. Sklep, który rozwija się bardzo szybko jest dużym wyzwaniem. Trzeba być bardzo elastycznym i podejmować przemyślane decyzje, tak by dostosować się do dynamicznie zmieniających się warunków. Naturalną...
Facebook Ads w butikach odzieżowych. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?
Ruch w mediach społecznościowych jest bardzo duży. To miejsce, w którym warto zawalczyć o klientów. Choć konkurencja na rynku jest bardzo dużo i coraz to nowe sklepy przenoszą sprzedaż do sieci, odpowiednio zoptymalizowana reklama przynosi świetne efekty. Skuteczna reklama Facebook Ads wymaga przeznaczenia na nią stosownego budżetu. Jednak pieniądze to...
Joyful – od zera do marki z dużym potencjałem
Joyful to jeden z projektów wchodzących w skład Medializer. Inspiracją do stworzenia serwisu modowego byli nasi klienci – właściciele polskich butików. Dotychczas portale modele stawiały na ubrania z sieciówek oraz kolekcje największych marek. Joyful natomiast promuje polskich sprzedawców i projektantów, którzy oferują naprawdę fajną odzież i dodatki. Teraz klientki mogą...
Doradztwo e-commerce Gabriel Besta – dlaczego warto?
Rozpoczynasz przygodę ze sprzedażą w sieci? Chcesz przenieść butik stacjonarny do Internetu? A może pragniesz podnieść wyniki sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością przyda Ci się pomoc profesjonalnego e-commerce managera. Nazywam się Gabriel Besta i od kilkunastu lat specjalizuję się w tworzeniu i promowaniu butików internetowych. Wraz z moim zespołem...