Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce

15/06/2022

Zaczynasz przygodę z e-commerce? A może stawiasz pierwsze kroki we współpracy z agencją marketingową? Jeśli jesteś poczatkujący w branży, z pewnością czujesz się nieco zagubiony. Seria Ecomersy Basic od ecomersy.pl to cykl artykułów, które w prostych słowach mówią o tym, na czym polega sprzedaż w sieci. Co więcej, przybliżają one również podstawowe pojęcia i wyjaśniają mechanizmy rządzące sprzedażą. Pełen cykl dostępny jest za darmo na portalu ecomersy.pl, należącym do Medializer Group. Serdecznie polecam!

Ecomersy Basic – wyjątkowy cykl od Ecomersy

Cykl Ecomersy Basic cieszy się dużą popularnością. W sieci można znaleźć wiele poradników z zakresu e-commerce, jednak mają one bardzo wysoki próg wejścia. Ich autorzy to zwykle osoby z branży, dla których charakterystyczny, fachowy język czy używanie określonych pojęć są oczywiste. Tworząc Ecomersy Basic chcieliśmy, by wszystko było możliwie najprostsze, a przeczytanie artykułu zajmowało zaledwie kilka minut. To teksty, które są dobrym początkiem, by wiedzieć co decyduje o sprzedaży on-line i pierwszym krokiem do tego, by działania były skuteczne. Pozwalają też świadomiej współpracować z agencjami marketingowymi i lepiej zrozumieć narzędzia, które są wykorzystywane w codziennej obsłudze sklepu.

Kiedy ukazują się Ecomersy Basic? Gdzie przeczytać?

Poradnik dla poczatkujących e-sprzedawców publikowany jest w każdy piątek na portalu Ecomersy.pl. By go czytać, wystarczy znaleźć odpowiednią zakładkę. Dostęp do portalu jest w pełni bezpłatny, tak samo jak lektura cyklu. Informacje na temat pojawiania się nowych odcinków serii można śledzić na Facebooku i LinkedIn Ecomersy. Publikujemy je pod tagiem #EcomersyBasic.

Co znajduje się w cyklu Ecomersy Basic?

Obecnie na Ecomersy Basic składają się 24 artykuły. Największą popularnością cieszy się tekst pt. „Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?”, mówiący o pierwszych krokach prowadzących do rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. Czytelnicy cyklu bardzo chętnie sięgają również do artykułu pt. „Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?”, w którym można znaleźć podstawowe informacje dotyczące tego, jaką rolę pełnią teksty na stronie internetowej. Inne popularne materiały to m.in. „Ecomersy Basic #8: Co to jest Facebook Ads?”, „Ecomersy Basic #3: Jak działa sklep internetowy?” oraz „Ecomersy Basic #2: Słowa kluczowe – pigułka wiedzy”.

Ecomersy.pl – portal internatowy należący do Medializer Group

Ecomersy.pl to portal informacyjny, skupiający wokół siebie osoby związane z branżą e-commerce. Publikowane na nim artykuły adresowane są zarówno do właścicieli sklepów internetowych, jak i osób z branży. Na łamach Ecomersów codziennie publikujemy najświeższe wiadomości z branży. Również specjaliści z Medializer, KingContent i Joyful dzielą się tam swoją wiedzą i doświadczeniami. Publikujemy także liczne wywiady z osobami znanymi w branży. Wszystkie informacje podzielone są na intuicyjne działy. Poszerzeniem wiadomości zawartych w cyklu Ecomersy Basic jest „Strefa wiedzy”, czyli zakładka, w której gromadzimy wszystkie artykuły dotyczące narzędzi, marketingu, prowadzenia mediów społecznościowych oraz strategii rozwoju firm e-commerce.

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Gorący sezon w e-commerce. Jak przygotować się na zwiększony ruch w sklepie internetowym?

Gorący sezon w e-commerce. Jak przygotować się na zwiększony ruch w sklepie internetowym?

27/11/2024
Obecny okres to najbardziej intensywny czas w e-commerce – jesień, Black Friday, Cyber Monday i gorączka zakupów przedświątecznych przyciągają miliony klientów do różnych sklepów internetowych, co oznacza, że ruch na stronach gwałtownie rośnie, a konkurencja staje się jeszcze bardziej zacięta. Czy da się na to odpowiednio przygotować? Oczywiście, że tak...
Porzucone koszyki w sklepie internetowy - co zrobić, by odzyskać klienta?

Porzucone koszyki w sklepie internetowy - co zrobić, by odzyskać klienta?

13/11/2024
Rezygnacja z zakupów na „ostatniej prostej”, czyli tuż przed finalizacją transakcji, to jedno z największych wyzwań, z jakimi mierzą się sklepy internetowe. Skala tego zjawiska jest ogromna – zgodnie z badaniami Baymard Institute jego średnia wynosi prawie 70%. Klienci przeglądają ofertę, dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie rezygnują z zakupów....
Nie czekaj do ostatniej chwili! Jak już teraz przygotować swój sklep na Black Friday?

Nie czekaj do ostatniej chwili! Jak już teraz przygotować swój sklep na Black Friday?

23/10/2024
Black Friday, czyli prawdziwe święto zakupów, zbliża się wielkimi krokami. Zanim się obejrzysz, do Czarnego Piątku pozostanie bardzo mało czasu – upewnij się, że Twój sklep internetowy będzie już wtedy gotowy na najważniejsze wydarzenie w handlu! Sukces podczas Black Friday nie przychodzi sam: jest wynikiem starannie zaplanowanej strategii (o czym...