Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce

15/06/2022

Zaczynasz przygodę z e-commerce? A może stawiasz pierwsze kroki we współpracy z agencją marketingową? Jeśli jesteś poczatkujący w branży, z pewnością czujesz się nieco zagubiony. Seria Ecomersy Basic od ecomersy.pl to cykl artykułów, które w prostych słowach mówią o tym, na czym polega sprzedaż w sieci. Co więcej, przybliżają one również podstawowe pojęcia i wyjaśniają mechanizmy rządzące sprzedażą. Pełen cykl dostępny jest za darmo na portalu ecomersy.pl, należącym do Medializer Group. Serdecznie polecam!

Ecomersy Basic – wyjątkowy cykl od Ecomersy

Cykl Ecomersy Basic cieszy się dużą popularnością. W sieci można znaleźć wiele poradników z zakresu e-commerce, jednak mają one bardzo wysoki próg wejścia. Ich autorzy to zwykle osoby z branży, dla których charakterystyczny, fachowy język czy używanie określonych pojęć są oczywiste. Tworząc Ecomersy Basic chcieliśmy, by wszystko było możliwie najprostsze, a przeczytanie artykułu zajmowało zaledwie kilka minut. To teksty, które są dobrym początkiem, by wiedzieć co decyduje o sprzedaży on-line i pierwszym krokiem do tego, by działania były skuteczne. Pozwalają też świadomiej współpracować z agencjami marketingowymi i lepiej zrozumieć narzędzia, które są wykorzystywane w codziennej obsłudze sklepu.

Kiedy ukazują się Ecomersy Basic? Gdzie przeczytać?

Poradnik dla poczatkujących e-sprzedawców publikowany jest w każdy piątek na portalu Ecomersy.pl. By go czytać, wystarczy znaleźć odpowiednią zakładkę. Dostęp do portalu jest w pełni bezpłatny, tak samo jak lektura cyklu. Informacje na temat pojawiania się nowych odcinków serii można śledzić na Facebooku i LinkedIn Ecomersy. Publikujemy je pod tagiem #EcomersyBasic.

Co znajduje się w cyklu Ecomersy Basic?

Obecnie na Ecomersy Basic składają się 24 artykuły. Największą popularnością cieszy się tekst pt. „Ecomersy Basic #1: Sklep internetowy – jak zacząć?”, mówiący o pierwszych krokach prowadzących do rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. Czytelnicy cyklu bardzo chętnie sięgają również do artykułu pt. „Ecomersy Basic #4: Jak działa content marketing w e-commerce?”, w którym można znaleźć podstawowe informacje dotyczące tego, jaką rolę pełnią teksty na stronie internetowej. Inne popularne materiały to m.in. „Ecomersy Basic #8: Co to jest Facebook Ads?”, „Ecomersy Basic #3: Jak działa sklep internetowy?” oraz „Ecomersy Basic #2: Słowa kluczowe – pigułka wiedzy”.

Ecomersy.pl – portal internatowy należący do Medializer Group

Ecomersy.pl to portal informacyjny, skupiający wokół siebie osoby związane z branżą e-commerce. Publikowane na nim artykuły adresowane są zarówno do właścicieli sklepów internetowych, jak i osób z branży. Na łamach Ecomersów codziennie publikujemy najświeższe wiadomości z branży. Również specjaliści z Medializer, KingContent i Joyful dzielą się tam swoją wiedzą i doświadczeniami. Publikujemy także liczne wywiady z osobami znanymi w branży. Wszystkie informacje podzielone są na intuicyjne działy. Poszerzeniem wiadomości zawartych w cyklu Ecomersy Basic jest „Strefa wiedzy”, czyli zakładka, w której gromadzimy wszystkie artykuły dotyczące narzędzi, marketingu, prowadzenia mediów społecznościowych oraz strategii rozwoju firm e-commerce.

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

05/07/2023
Zastanawiasz się, czy potrzebujesz usług copywritera? Nie wiesz, czy warto zainwestować firmowe fundusze w działania, których nie sposób bezpośrednio przeliczyć na zyski? Uważasz, że możesz zaoszczędzić i samodzielnie napisać teksty dla swojego e-biznesu? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj ten artykuł – dowiesz się, dlaczego copywriting to coś, na czym lepiej nie...
Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

28/06/2023
Według Spiegel Research Center niemal 95% klientów sprawdza recenzje produktów przed dokonaniem zakupów. Mało tego – opinie potrafią zwiększyć konwersję nawet o 270%. Ufamy internetowym recenzjom w tym samym stopniu, co poleceniom od najbliższych nam osób. Dlatego marketing rekomendacyjny jest tak istotny – opinie klientów mają olbrzymi wpływ na sprzedaż....
Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

01/03/2023
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz skłonić odbiorców do wykonania pożądanych czynności? Jak sprawić, by większa liczba osób finalizowała transakcje? Do zrealizowania tego celu niezbędne okaże się tzw. Call to Action, czyli wezwanie do działania. Jest to krótki komunikat (czasami zawierający tylko jedno słowo), który nakłania...