Joyful – od zera do marki z dużym potencjałem

19/01/2022

Joyful to jeden z projektów wchodzących w skład Medializer. Inspiracją do stworzenia serwisu modowego byli nasi klienci – właściciele polskich butików. Dotychczas portale modele stawiały na ubrania z sieciówek oraz kolekcje największych marek. Joyful natomiast promuje polskich sprzedawców i projektantów, którzy oferują naprawdę fajną odzież i dodatki. Teraz klientki mogą przeglądać w jednym miejscu dziesiątki tysięcy propozycji, a do grona firm współpracujących z portalem codziennie dołączają nowe marki.

Intensywny rozwój portalu

Ponad rok temu, gdy portal Joyful debiutował rynku, a na jego łamach swoje produkty ogłaszało zaledwie kilkanaście butików. Dziś jest ich kilkadziesiąt i codziennie odbieramy propozycje od kolejnych chętnych. Cieszymy się, ponieważ w serwisie swoje kolekcje prezentuje wiele rozpoznawanych polskich marek modowych i projektantów. Dzięki temu użytkowniczki korzystające z portalu mogą wybierać wśród dziesiątek tysięcy modeli podzielonych na intuicyjne kategorie, a zakupy polskiej mody są łatwiejsze i bardziej przyjemne. To spełnienie idei Joyful – portalu, który ma dawać jeszcze więcej radości z zakupów.

Polscy projektanci promują się na Joyful

Joyful rośnie i się zmienia. W ostatnim czasie stawiamy też na współpracę z projektantami mody. Widzimy, że ich produkty cieszą się dużą popularnością wśród użytkowniczek portalu. Mamy nadzieję, że trend na zakup wysokiej jakości odzieży od rodzimych projektantów będzie się cały czas nabierał na sile i dołożymy do niego swoją cegiełkę. Współpraca z projektantami obejmuje nie tylko rozpoznawalne marki, ale przede wszystkim te, które dopiero wkraczają na rynek. Wiele polskich firm modowych ma ogromny potencjał!

Postawiliśmy na polskie sklepy

Obecnie na Joyful można przeglądać produkty z kilkudziesięciu polskich butików. Są wśród nich zarówno naprawdę znane marki, jak i mniejsi sprzedawcy, którzy cieszą się renomą. Na portalu pokazujemy nie tylko odzież, ale także buty, biżuterię, dodatki, torebki i stroje kąpielowe. Skąd pomysł, by promować polskich sprzedawców? Specjalnością agencji e-commerce Medializer jest tworzenie i promocja butików internetowych. Duże marki odzieżowe, mają szerokie możliwości promowania swoich produktów. Natomiast polscy sprzedawcy, działający na mniejszą skalę, nie mają szans wybić się z ofertą, która jest godna uwagi. Joyful jest miejscem, pozwalającym na skuteczną promocję i dotarcie do szerokiego grona odbiorców i pozyskanie nowych kupujących.

Zachęcam do dołączenia do Joyful. Koszt to tylko prowizja od wypracowanego zysku

Joyful to projekt, na którym ostatnio skupiam wiele sił, ponieważ świetnie się rozwija. Dlatego starannie dobieram partnerów serwisu i dbam o to, by były to sklepy internetowe oraz projektanci o dobrej renomie. Jeśli chcesz promować się na portalu, skontaktuj się ze mną lub skorzystaj z formularza na joyful.pl. Dołączenie do grona ofertodawców jest w pełni darmowe. Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wskazówki, które pozwolą zsynchronizować ofertę z Joyful. Jedyną opłatą, które ponoszą sprzedawcy, jest prowizja od zysków wypracowanych przez portal – obliczamy ją za pomocą prostych algorytmów, jasno pokazujących, które transakcje zostały sfinalizowane dzięki portalowi. Wynosi ona 10%, a butiki i projektanci na dołączaniu do portalu mogą tylko zyskać.

Jesteś ciekawy, jak działa Joyful? Zapraszam na stronę serwisu www.joyful.pl . Zachęcam też do śledzenia facebookowego profilu portalu, gdzie informujemy o najlepszych promocjach w polskich butikach i przedstawiamy marki, które z nami współpracują – https://www.facebook.com/joyfulpl !

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Era mobile-first. To tutaj są Twoi klienci

Era mobile-first. To tutaj są Twoi klienci

22/01/2025
Czy Twój sklep internetowy jest zoptymalizowany pod urządzenia mobilne? Jeżeli nie, najwyższa pora to zmienić! Dzisiaj pokażę Ci, że mobile-first to najważniejszy trend współczesnego e-commerce, a dostosowanie się do niego stało się koniecznością, by zatrzymać przy sobie klientów. Przenośne urządzenia (przede wszystkim smartfony) stały się nieodłączną częścią codzienności, i to...
Cross-selling i up-selling. Sprawdzone sposoby na zwiększenie koszyka

Cross-selling i up-selling. Sprawdzone sposoby na zwiększenie koszyka

15/01/2025
W e-commerce jednym z kluczowych wskaźników sukcesu jest wartość koszyka zakupowego. Im wyższa, tym bardziej opłacalne staje się prowadzenie biznesu online, szczególnie w kontekście rosnących kosztów pozyskiwania nowych klientów. Zwiększanie wartości koszyka pozwala nie tylko podnosić zyski, ale również maksymalizować efektywność działań marketingowych oraz budować długotrwałe relacje z klientami. Prowadząc...
Po okresie wzmożonej sprzedaży – jak utrzymać klientów i zwiększyć retencję?

Po okresie wzmożonej sprzedaży – jak utrzymać klientów i zwiększyć retencję?

08/01/2025
Październik, Listopad i grudzień  to bardzo intensywne okresy w e-commerce: sprzedaż wtedy gwałtownie rośnie, a liczba klientów się zwiększa – krótko mówiąc, sklep działa na najwyższych obrotach. Jest to spowodowane przede wszystkim Black Friday (czyli świętem zakupów), Bożym Narodzeniem oraz noworocznymi wyprzedażami. Choć wzmożony ruch i większe przychody to powód...