Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer

02/03/2022

Prowadzenie butiku internetowego wymaga solidnych podstaw. Wysoka sprzedaż jest wynikiem wielu składowych, z których bardzo istotnym jest strategia sprzedaży. Marki, które tworzę lub współtworzę połączyły siły. Efektem tej współpracy jest przewodnik po harmonogramie sprzedaży na cały rozpoczynający się rok, który został opracowany specjalnie z myślą o branży fashion.

Wiedza jest ogromnym potencjałem dla każdego sprzedawcy. Jej zdobycie wymaga czasu, jednak procentuje. Nic dziwnego, że wartościowe ebooki cieszą się coraz większym zainteresowaniem właścicieli sklepów internetowych, jednak nie wszystkie materiały dostępne w sieci są warte uwagi. Dlatego cieszymy się, że możemy podzielić się wiedzą. Medializer oraz inne projekty, które prowadzę są bezpośrednio związane z e-commerce i branżą fashion. Nasze zespoły połączyły swoje siły, dzięki czemu poszerzyliśmy ofertę Medializer o sklep z e-bookami, pomagającymi rozpocząć i rozwinąć sprzedaż.

Ebooki od Medializer

W sklepie Medializer obecnie dostępne są dwa ebooki. Pierwszy z nich adresowany jest do osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą w sieci. To „Podstawy pozycjonowania i copywritingu”, czyli poradnik, pomagający samodzielnie tworzyć teksty do sklepu zoptymalizowane pod SEO. Publikacja zawiera szereg praktycznych wskazówek i przykładów, dzięki którym można zdobyć wiedzę i umiejętności, poprawiające widoczność sklepu w Google.

Najnowsza publikacją w sklepie Medializer jest „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”. Zawiera on liczne pomysły na akcje marketingowe i wskazówki, pomagające wprowadzić do sprzedaży nowe kolekcje, które warto przeprowadzić na przestrzeni całego roku. Każda z nich opisana jest na osobnej rozkładówce, która zawiera opis akcji, terminarz pomagający jej przeprowadzenie oraz pomysły na wpisy blogowe i posty do social mediów. Ponadto publikacja została wzbogacona o odesłania do licznych materiałów, które mogą stać się pomocne w przeprowadzaniu poszczególnych akcji.

Efektowna oprawa graficzna i łatwy zakup

Ebooki Medializer mają dopracowaną formę graficzną. Za opracowanie skład treści odpowiada studio graficzne Medializer, z którego projektanci zatroszczyli się o to, by przewodnik był możliwie najbardziej przystępny i atrakcyjny dla oka. Kalendarz na rok 2022 został zaprojektowany tak, by można było przeglądać go linearnie lub wrócić do wybranych rozdziałów przed zbliżającymi się wydarzeniami.

Sklep z ebookami od Medializer dostępny jest na stronie www.medializer.pl/sklep. Zakup każdego z ebooków jest łatwy. Wystarczy dodać go do koszyka i złożyć zamówienie. Po opłaceniu przelewu publikacja w formatach PDF, EPUB i MOBI zostanie dostarczona na maila. Zachęcam do czytania ebooków ze sklepu Medializer! Mam nadzieję, że staną się one realnym wsparciem dla osób działających w e-commerce.

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu

05/07/2023
Zastanawiasz się, czy potrzebujesz usług copywritera? Nie wiesz, czy warto zainwestować firmowe fundusze w działania, których nie sposób bezpośrednio przeliczyć na zyski? Uważasz, że możesz zaoszczędzić i samodzielnie napisać teksty dla swojego e-biznesu? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj ten artykuł – dowiesz się, dlaczego copywriting to coś, na czym lepiej nie...
Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?

28/06/2023
Według Spiegel Research Center niemal 95% klientów sprawdza recenzje produktów przed dokonaniem zakupów. Mało tego – opinie potrafią zwiększyć konwersję nawet o 270%. Ufamy internetowym recenzjom w tym samym stopniu, co poleceniom od najbliższych nam osób. Dlatego marketing rekomendacyjny jest tak istotny – opinie klientów mają olbrzymi wpływ na sprzedaż....
Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania

01/03/2023
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz skłonić odbiorców do wykonania pożądanych czynności? Jak sprawić, by większa liczba osób finalizowała transakcje? Do zrealizowania tego celu niezbędne okaże się tzw. Call to Action, czyli wezwanie do działania. Jest to krótki komunikat (czasami zawierający tylko jedno słowo), który nakłania...