Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer

02/03/2022

Prowadzenie butiku internetowego wymaga solidnych podstaw. Wysoka sprzedaż jest wynikiem wielu składowych, z których bardzo istotnym jest strategia sprzedaży. Marki, które tworzę lub współtworzę połączyły siły. Efektem tej współpracy jest przewodnik po harmonogramie sprzedaży na cały rozpoczynający się rok, który został opracowany specjalnie z myślą o branży fashion.

Wiedza jest ogromnym potencjałem dla każdego sprzedawcy. Jej zdobycie wymaga czasu, jednak procentuje. Nic dziwnego, że wartościowe ebooki cieszą się coraz większym zainteresowaniem właścicieli sklepów internetowych, jednak nie wszystkie materiały dostępne w sieci są warte uwagi. Dlatego cieszymy się, że możemy podzielić się wiedzą. Medializer oraz inne projekty, które prowadzę są bezpośrednio związane z e-commerce i branżą fashion. Nasze zespoły połączyły swoje siły, dzięki czemu poszerzyliśmy ofertę Medializer o sklep z e-bookami, pomagającymi rozpocząć i rozwinąć sprzedaż.

Ebooki od Medializer

W sklepie Medializer obecnie dostępne są dwa ebooki. Pierwszy z nich adresowany jest do osób rozpoczynających przygodę ze sprzedażą w sieci. To „Podstawy pozycjonowania i copywritingu”, czyli poradnik, pomagający samodzielnie tworzyć teksty do sklepu zoptymalizowane pod SEO. Publikacja zawiera szereg praktycznych wskazówek i przykładów, dzięki którym można zdobyć wiedzę i umiejętności, poprawiające widoczność sklepu w Google.

Najnowsza publikacją w sklepie Medializer jest „Kalendarz działań marketingowych na rok 2022 dla branży fashion”. Zawiera on liczne pomysły na akcje marketingowe i wskazówki, pomagające wprowadzić do sprzedaży nowe kolekcje, które warto przeprowadzić na przestrzeni całego roku. Każda z nich opisana jest na osobnej rozkładówce, która zawiera opis akcji, terminarz pomagający jej przeprowadzenie oraz pomysły na wpisy blogowe i posty do social mediów. Ponadto publikacja została wzbogacona o odesłania do licznych materiałów, które mogą stać się pomocne w przeprowadzaniu poszczególnych akcji.

Efektowna oprawa graficzna i łatwy zakup

Ebooki Medializer mają dopracowaną formę graficzną. Za opracowanie skład treści odpowiada studio graficzne Medializer, z którego projektanci zatroszczyli się o to, by przewodnik był możliwie najbardziej przystępny i atrakcyjny dla oka. Kalendarz na rok 2022 został zaprojektowany tak, by można było przeglądać go linearnie lub wrócić do wybranych rozdziałów przed zbliżającymi się wydarzeniami.

Sklep z ebookami od Medializer dostępny jest na stronie www.medializer.pl/sklep. Zakup każdego z ebooków jest łatwy. Wystarczy dodać go do koszyka i złożyć zamówienie. Po opłaceniu przelewu publikacja w formatach PDF, EPUB i MOBI zostanie dostarczona na maila. Zachęcam do czytania ebooków ze sklepu Medializer! Mam nadzieję, że staną się one realnym wsparciem dla osób działających w e-commerce.

Gabriel Besta 

Nazywam się Gabriel Besta. Jestem właścicielem marki Medializer oraz twórcą i współtwórcą projektów, które wchodzą w skład Grupy Medializer.

Są to Medializer e-commerce & marketing agency, Medializer – dedykowane sklepy internetowe, Joyful – portal modowy promujący polską branżę fashion oraz Ecomersy - serwis informacyjny o marketingu i ecommerce.

W marketingu pracuję od kilkunastu lat. Jako leader zespołu czuwam i czuwałem nad wzrastaniem kilkuset firm i e-sklepów. Wraz ze swoim zespołem realizuję kampanie e-marketingowe dla kilkudziesięciu sklepów i firm. 

Chcesz rozwinąć swoją firmę? Dobrze trafiłeś! 

Po okresie wzmożonej sprzedaży – jak utrzymać klientów i zwiększyć retencję?

Po okresie wzmożonej sprzedaży – jak utrzymać klientów i zwiększyć retencję?

08/01/2025
Październik, Listopad i grudzień  to bardzo intensywne okresy w e-commerce: sprzedaż wtedy gwałtownie rośnie, a liczba klientów się zwiększa – krótko mówiąc, sklep działa na najwyższych obrotach. Jest to spowodowane przede wszystkim Black Friday (czyli świętem zakupów), Bożym Narodzeniem oraz noworocznymi wyprzedażami. Choć wzmożony ruch i większe przychody to powód...
Rok wyzwań, wzrostu i zespołowych sukcesów. Działo się!

Rok wyzwań, wzrostu i zespołowych sukcesów. Działo się!

30/12/2024
Rok 2024 był naprawdę intensywny – pełen nowych wyzwań, dużych decyzji i satysfakcjonujących wyników. Razem z zespołem nie tylko stawialiśmy czoła kryzysom, ale też świętowaliśmy sukcesy, które pokazały, jak wiele możemy osiągnąć wspólnie. Trudniejsze chwile traktowaliśmy jako szanse na rozwój i korzystaliśmy z nich pełnymi garściami. Dzięki współpracy całego zespołu...
Strategia marketingowa na pierwszy kwartał roku. To Ci się przyda

Strategia marketingowa na pierwszy kwartał roku. To Ci się przyda

18/12/2024
Pierwsze trzy miesiące roku to z jednej strony czas pełen świeżego entuzjazmu, nowych planów i postanowień, a z drugiej – okres większej stagnacji w e-commerce, odpoczynku po gorącym listopadzie i grudniu. Bardzo ważne jest to, by odpowiednio zaplanować swoje działania (koniecznie z wyprzedzeniem!) i „wstrzelić się” w trendy oraz oczekiwania...