Artykuły
Jesienne trendy. Wykorzystaj je w storytellingu swojej marki!
02/10/2024
Jesień to dla wielu osób wyjątkowo nostalgiczny czas, który kojarzy się z pięknymi kolorami i długimi wieczorami spędzanymi pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty w dłoniach. Ta pora roku mocno różni się od lata, kiedy klienci wolą przebywać na świeżym powietrzu. Wykorzystaj tę zmianę, by wpłynąć na odbiorców i uatrakcyjnić...
Sukces w Black Friday: zaplanuj skuteczną kampanię!
25/09/2024
Black Friday to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie handlu internetowego (i nie tylko!) – Czarny Piątek można nazwać świętem e-commerce. W ciągu jednego lub kilku dni (promocje często trwają dłużej niż tylko w piątek) wyprzedaże potrafią przynieść zawrotne zyski, a firmy nierzadko realizują kilkumiesięczne plany sprzedażowe. Aby tegoroczne Black...
Jesień w e-commerce. Przygotuj swój sklep!
18/09/2024
Wrzesień kojarzy się z nowymi początkami – rozpoczęciem roku szkolnego, nadchodzącą wielkimi krokami jesienią, a także kolejnym sezonem sprzedażowym. W tym miesiącu rynek e-commerce zdecydowanie nabiera tempa, a wypoczęci po wakacjach klienci chętniej robią zakupy. Powoli zaczynamy myśleć również o ważnych wydarzeniach towarzyszących drugiej połowie roku – Halloween, Black Friday,...
Dlaczego sklep on-line nie sprzedaje? Spójrzmy na braki towaru
11/09/2024
Czy w Twoim sklepie internetowym często brakuje produktów, a wyniki sprzedaży nie są zadowalające? Być może niedostępność towarów to jedna z głównych przyczyn, dla których firma nie funkcjonuje tak, jak powinna – zdecydowanie warto przyjrzeć się temu bliżej, ponieważ to bardzo ważna kwestia. Wyobraź sobie następującą sytuację: klient szuka interesującego...
Jak stworzyć skuteczny program lojalnościowy dla klientów sklepu internetowego?
04/09/2024
Właściciele sklepów internetowych i marketerzy często skupiają się na zdobywaniu nowych klientów, nie zwracając przy tym zbyt dużej uwagi na konsumentów, których udało się już pozyskać. To duży błąd – często mówi się, że łatwiej (i taniej!) utrzymać przy sobie klienta niż nakłonić kolejnego, by zrobił u Ciebie zakupy. Warto...
Copywriting w e-commerce - inwestycja z wysoką stopą zwrotu
05/07/2023
Zastanawiasz się, czy potrzebujesz usług copywritera? Nie wiesz, czy warto zainwestować firmowe fundusze w działania, których nie sposób bezpośrednio przeliczyć na zyski? Uważasz, że możesz zaoszczędzić i samodzielnie napisać teksty dla swojego e-biznesu? Jeśli masz wątpliwości, przeczytaj ten artykuł – dowiesz się, dlaczego copywriting to coś, na czym lepiej nie...
Opinie klientów – dlaczego ich potrzebujesz i jak je zdobywać?
28/06/2023
Według Spiegel Research Center niemal 95% klientów sprawdza recenzje produktów przed dokonaniem zakupów. Mało tego – opinie potrafią zwiększyć konwersję nawet o 270%. Ufamy internetowym recenzjom w tym samym stopniu, co poleceniom od najbliższych nam osób. Dlatego marketing rekomendacyjny jest tak istotny – opinie klientów mają olbrzymi wpływ na sprzedaż....
Call to Action, czyli jak zachęcić klientów do działania
01/03/2023
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz skłonić odbiorców do wykonania pożądanych czynności? Jak sprawić, by większa liczba osób finalizowała transakcje? Do zrealizowania tego celu niezbędne okaże się tzw. Call to Action, czyli wezwanie do działania. Jest to krótki komunikat (czasami zawierający tylko jedno słowo), który nakłania...
Pozycjonowanie od podstaw. Zadbaj o SEO już w czasie budowy sklepu
13/07/2022
Budowa sklepu internetowego musi przebiegać według określonego schematu. Jeśli na pewnym etapie nie dopełnimy określonych czynności, później będzie trudno do nich wrócić. Czasem może okazać się, że będzie to niemożliwe. Tak samo jak z budową domu – instalację elektryczną należy zaplanować i położyć przed pracami wykończeniowymi. O czym pamiętać tworząc...
7 narzędzi, z którymi rozwiniesz e-sklep
06/07/2022
Na skuteczne działanie sklepu internetowego składa się wiele elementów. Zadbanie o każdy z nich pozwala osiągnąć optymalne efekty. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi Twoja praca będzie skuteczniejsza, a do tego zajmie mniej czasu. Podpowiadam nie tylko na jakie istotne aspekty w rozwoju sklepu zwrócić uwagę, ale również radzę, w jaki sposób...
Ecomersy Basic od ecomersy.pl – W prostych słowach o e-commerce
15/06/2022
Zaczynasz przygodę z e-commerce? A może stawiasz pierwsze kroki we współpracy z agencją marketingową? Jeśli jesteś poczatkujący w branży, z pewnością czujesz się nieco zagubiony. Seria Ecomersy Basic od ecomersy.pl to cykl artykułów, które w prostych słowach mówią o tym, na czym polega sprzedaż w sieci. Co więcej, przybliżają one...
Trzy modele prowadzenia sklepu internetowego. Który wybrać?
13/04/2022
Zaczynasz snuć plany o własnym sklepie internetowym? Jeśli tak, to jedną z podstawowych rzeczy, które będziesz musiał ustalić przed startem, jest model, w którym będzie działała Twoja firma. Do wyboru masz trzy opcje: klasyczny sklep, dropshipping albo fulfillment. Wiele osób, których chcą założyć sklep internetowy, od początku wyobraża sobie firmę...
Sprawdź jak dobra komunikacja wpływa na konwersję i sprzedawaj więcej!
06/04/2022
Konkurencja w e-commerce stale rośnie. Oprócz firm, które już mają renomę na rynku wciąż debiutują nowi gracze. Nie wszystkie firmy są w stanie się utrzymać. Inne natomiast nie mogą wyjść poza pułap niskich zysków. Są też takie, które osiągają spektakularny sukces. Co je różni? Jednym z elementów wpływających na sukces...
Prowadzisz sklep internetowy? Tych błędów możesz łatwo uniknąć!
30/03/2022
Otwarcie sklepu internetowego to pierwszy krok do tego, by… poważnie zadbać o swój biznes. Samo rozpoczęcie sprzedaży to dopiero pierwszy krok do sukcesu. Przed Tobą pracowite miesiące, a o sukcesie czy porażce mogą zadecydować detale. Zobacz, jakich błędów możesz jeszcze uniknąć. Ten tekst adresowany jest nie tylko do osób, które...
Replatforming krok po kroku. To proste
23/03/2022
Coraz częściej odbieram telefony z pytaniami o przeniesienie sklepu z jednej platformy na drugą. Replatforming budzi wiele obaw i wątpliwości. W swojej praktyce stawiam na sprawdzone procedury, które pozwalają przenieść sklep w kilka dni, bez wstrzymywania ruchu na stronie czy spadków sprzedaży. Jak to możliwe? Dlaczego warto rozważyć replatforming? Sklepy...
Ile kosztuje uruchomienie i rozbudowa e-sklepu? Sprawdź jak oszacować koszty!
16/03/2022
„Ile będzie kosztował sklep?” – To pytanie, które najczęściej zadają klienci rozpoczynający przygodę z e-commerce. Choć z pozoru odpowiedź na nie jest prosta i powinna być zależna od sztywno ustalonego cennika, w praktyce sprawia wiele problemów. Wszystko dlatego, że na całkowity budżet sklepu internetowego składa się nie tylko uruchomienie witryny,...
User Experience w sklepie internetowym
09/03/2022
User Experience to temat często zaniedbywany przez właścicieli sklepów internetowych. Jedni nie rozumieją idei wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klienta. Inni natomiast nie wiedzą, jak się do tego zabrać. Badania i testy wykazują jednak jednoznacznie, że UX wpływa na sprzedaż. Powiem więcej, odczucia użytkowników powinny wysunąć się na pierwszy plan. Co ciekawe,...
Przewodnik na 2022 rok dla branży fashion. Ebook od Medializer
02/03/2022
Prowadzenie butiku internetowego wymaga solidnych podstaw. Wysoka sprzedaż jest wynikiem wielu składowych, z których bardzo istotnym jest strategia sprzedaży. Marki, które tworzę lub współtworzę połączyły siły. Efektem tej współpracy jest przewodnik po harmonogramie sprzedaży na cały rozpoczynający się rok, który został opracowany specjalnie z myślą o branży fashion. Wiedza jest...
MeisterTask – aplikacja do zarządzania zadaniami w zespole i kontaktu z klientem! Zdecydowanie polecam!
23/02/2022
Praca #bezbiura ma mnóstwo zalet. Pozwala dobrze organizować czas i sprawia, że każdy z członków zespołu ma większą autonomię w realizacji zadań. Dzięki temu pracujemy efektywniej, a przy tym każdy ze specjalistów może działać wtedy, gdy jest najbardziej wydajny. Dzisiaj chciałbym przestawić Wam narzędzie, bez którego praca #bezbiura byłaby trudniejsza....
Własny sklep internetowy: pierwsze kroki. Poradnik, który musisz przeczytać!
16/02/2022
Od czego zacząć przygodę ze sprzedażą w sieci? To pytanie, na które odpowiadam bardzo często. Dlatego postanowiłem stworzyć poradnik, w którym znajdziesz garść praktycznych porad. Przede wszystkim trzeba zdać sobie sprawę z tego, że sprzedaż w butiku stacjonarnym i e-sklepie rządzą się zupełnie innymi prawami. Chcesz je poznać? Zacznijmy od...
Jak zwiększać zyski i skalować własny sklep internetowy
09/02/2022
Wyniki sprzedaży rosną. Klienci coraz chętniej odwiedzają butik, a przychody szybują w górę. Idealna sytuacja? Często taki scenariusz to wstęp do nadchodzących problemów. Sklep, który rozwija się bardzo szybko jest dużym wyzwaniem. Trzeba być bardzo elastycznym i podejmować przemyślane decyzje, tak by dostosować się do dynamicznie zmieniających się warunków. Naturalną...
Facebook Ads w butikach odzieżowych. Jak wykorzystać potencjał tego narzędzia?
26/01/2022
Ruch w mediach społecznościowych jest bardzo duży. To miejsce, w którym warto zawalczyć o klientów. Choć konkurencja na rynku jest bardzo dużo i coraz to nowe sklepy przenoszą sprzedaż do sieci, odpowiednio zoptymalizowana reklama przynosi świetne efekty. Skuteczna reklama Facebook Ads wymaga przeznaczenia na nią stosownego budżetu. Jednak pieniądze to...
Joyful – od zera do marki z dużym potencjałem
19/01/2022
Joyful to jeden z projektów wchodzących w skład Medializer. Inspiracją do stworzenia serwisu modowego byli nasi klienci – właściciele polskich butików. Dotychczas portale modele stawiały na ubrania z sieciówek oraz kolekcje największych marek. Joyful natomiast promuje polskich sprzedawców i projektantów, którzy oferują naprawdę fajną odzież i dodatki. Teraz klientki mogą...
Doradztwo e-commerce Gabriel Besta – dlaczego warto?
12/01/2022
Rozpoczynasz przygodę ze sprzedażą w sieci? Chcesz przenieść butik stacjonarny do Internetu? A może pragniesz podnieść wyniki sprzedaży? Jeśli tak, to z pewnością przyda Ci się pomoc profesjonalnego e-commerce managera. Nazywam się Gabriel Besta i od kilkunastu lat specjalizuję się w tworzeniu i promowaniu butików internetowych. Wraz z moim zespołem...